دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

مصوبات چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان/ واحد زابل بین‎المللی شد

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از تأیید دستورکارهای چهاردهمین جلسه هیات امنای این استان خبر داد.
کد خبر : 267188

دکتر سلطانعلی میر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اعلام مصوبات چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اکثریت آرا گفت: در چهاردهمین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر علیرضا منادی معاون امور مجلس و نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد پس از بررسی بودجه پیشنهادی برای سال 1397 این برنامه بودجه مورد تأیید اعضا قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ساختار سازمانی واحدها و مراکز دانشگاهی استان نیز تأیید و پس از بررسی رزومه، اعضای پیشنهادی برای عضویت در کمیسیون دائمی هیات امنای استان و اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنا با رای و تصویب اعضا انتخاب شدند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری دانش‎بنیان در حوزه‎های صنایع غذایی، الکترونیک و صنایع، نرم‎افزار و IT، فرآوری مواد معدنی، نظامی و کشاورزی و طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی در زاهدان، خرید یا احداث مجتمع هتل آپارتمان در مشهد از محل فروش املاک و مستغلات مازاد و بلااستفاده، احداث طرح کشوری مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی در رمین چابهار و احداث مجتمع هتل آپارتمان در واحد چابهار مورد تأیید اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.



این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه تبدیل واحد زابل به واحد بین‎الملل زابل و تبدیل مرکز نیکشهر به واحد از دیگر مصوبات چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بود، عنوان کرد: تأسیس مراکز تحقیقاتی مطالعات اقتصادی و بازاریابی جنوب شرق و مرکز تحقیقات مطالعات زنان نیز از مصوبات این جلسه بود.


میر با اشاره به تأیید پیشنهاد راه‎اندازی مرکز سما در قصر قند زیر نظر نیکشهر و مرکز سما میرجاوه زیر نظر سما زاهدان، عنوان کرد: با طرح واگذاری قسمتی از اراضی طرح 64 هکتاری شفا به کارکنان و اعضای هیات علمی و تاسیس پردیس پارک علم و فناوری موافقت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب